Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Onsdag

Då var det onsdag idag och ännu en kväll med jobb väntar. Ska strax lämna Nova på dagis (kl 11) Här kommer bilder från imorse. De kan vara sams när de vill:



Mina fina barn! TACK för att JAG får vara er mamma =) Jag är stolt!

Ska till Nada (på Novilife) kl 13.30 för min tredje omgång idag!

Sen blir det jobb. Igår var helt okej. Rätt lugnt. Jag var sjukt sugen på att äta hela kvällen och vi har ju mat på jobb, mackor och thé och kaffe och varm o´boy haha! Usch måste skärpa mig. Samma känsla som när jag varit gravid men det är jag INTE. 110% säker haha! Är nog för att jag numera inte röker under arbetstid och då blir jag alltid mer sugen på att ÄTA!!

Nej ska ta och göra lillsnuttan klar och sen inom skolan och lämna cykelhjälm till Philip så han åka moppe hem med Micke sen ikväll när han hämtar.

Glömde: Philips nagel är nu borta, jag sa att jag skulle klippa av den men jag drog (!) Men den satt ju inte fast hårt alls. Och han tyckte bara det gjorde "lite lite" ont. Den hängde ju endast på en liten bit, helt svart (!!)

Hörs!

Kommentarer
Postat av: jane

finaste barnen i världen, så fina tillsammans

2009-03-04 @ 12:57:49
URL: http://thejade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback