Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Öppna förskolan mm

Såklart glömde jag kameran hemma =( Synd men barnen har verkligen haft skoj idag. Vi började med att posta 3 tradera paket på Preem. Där träffade vi Lotta, Jokaim och Olivers mamma. Umgicks mycket med henne när Philip och Joakim var små och vi bodde i Eslöv. Vi bestämde att träffas och nu ska vi verkligen göra det oxå ;-) Sen till gymmet och sa upp mitt kort. Är ju aldrig där lixom. Var på öppna förskolan vid 9.10 ca. Lekte, sjöng och fikade till 12 sen hem och hämtade vagn och solbrillor eftersom det blivit fint väder. Vidare hem till Madde i Staffanstorp, fortsatte fika. Tack gumman =) Åkte därifrån vid 15 då jag visste att Philips pappa kommit hem och Madde skulle hämta Elias på dagis. Lämnade Philip och Nova och jag körde hem. Nova käkade lite sen kom Micke hem. Pizza från Viking, orka laga mat en fredag ;-)

Flyttat in Philips säng vårt rum nu, tanken är att Nova ska sova i den (i skrivande stund ligger gör hon det!) och sen så småningom flyttar vi in den i hennes rum and she´s out lixom! Men vi får ta det gradvis som allt annat med henne haha. Kollat lite på säng till Philip för han kan ju inte ta hennes spälsäng direkt. Blir nog denna + ben och en bäddmadrass från IKEA:


Den är 90x200 och kan även funka som extrasäng till gäster när han inte är hemma. Vi har en uppblåsbar dubbelsäng men den kan iaf jag INTE ligga på.

Ska till Nada imorgon kl 9 så offrar min sovmorgon lite för det. Men så är det ibland, räcker jag går upp 8 så kör jag halv nio.

Tja, nu ska jag ta och lägga mig tror jag. Bilder på de nya sovlösningarna kommer imorgon för de som är intresserade =) GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Trevlig helg!!!

Hoppas det går bra med novas "flyttning"

kram

2009-03-28 @ 10:57:08
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback