Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

På promenad

När Philip var lämnad på skolan tog vi en promenad ner till ån med Nova. På vägen såg vi en massa änder. Nova tyckte det var spännande =)




Sen vi fram till vår slutdestinaton, vattenfallet:



Fin natur:



Skattjaktsfynd:



Nova in action:



Inte lätt att ta foto...



...när Nova inte vill att Philip kommer nära mig:



Jo Nova har drabbats av hosta, en bad sådan. Hon vaknade 00.21 inatt och sen var jag uppe med henne i ca tre timmar. Lite halvdrygt sådär. Vi kollade lite på tv och åt äpplekaka efter hostmedicinen.

Alex var här på fika i förmiddags, alltid lika trevligt! Tack för en god kaka och trevligt sällskap gumman =)

Idag har det oxå hostats en hel del men ingen feber, än iaf. Micke kunde stanna hemma tills jag hade hämtat Philip vid scoutstugan (hans klass har utedag varannan torsdag och går då till en scoutstuga och lagar mat och äter utomhus) Innan dess hade jag handlat så allt är klart tills ikväll. Planerar att gå på Lottas Me And I party ikväll kl 18 så vi måste hinna med maten osv innan dess.

Nova sov tre timmar innan. Philip somnade oxå och jag kollade på diverse program på tv. Slappt men jäkligt skönt och behövligt. Vilar mig bara nattetid annars.

Jag vann en spiderman figur på tradera för några dagar sen och tänkte ha den till en skattjakt till Philip =) Jag gömde den men Nova såg ju var det var så hon avslöjade gömstället efter ett tag haha. Philip blev glad iallafall.

Igår när jag kom hem hängde detta söta rimmet på badrumsspegeln tillsammans med en "snöigloo" som jag kallar dom men här var det ett foto i på mig och Micke och hjärtan som yrade runt därinne. Gulligt =) Han är pysslig min man. Och romantisk =)




Kommentarer
Postat av: DU VET VEM!!!!

OMG!!!!! JAG KAN INTE FATTA ATT DU LA UT DETTA!!!! jag ska lätt starta en blogg nu, fy fan va du e körd!!!!

2009-03-05 @ 16:29:50
Postat av: Diana

Riktigt gulligt av din man! Håller han kurser? ;)

2009-03-05 @ 16:40:46
URL: http://fantasio.blogg.se/
Postat av: Sanna

Naaaaw.. det hade jag aldrig kunnat tro om Micke! Så gulligt! Tänk om ens egen man hade varit så romantisk..;) Micke får lära upp honom!

2009-03-05 @ 16:45:27
URL: http://zandyleee.blogg.se/
Postat av: Diana

Måste ju säga att översta kommentaren e såååå mogen , men kul att det roar någon ..Gillar din Blogg Rebecca :)

2009-03-06 @ 08:37:17
Postat av: Jane

åhh så gulligt av honom! Men jag fattar inte översta kommentaren. vad är det för fel att visa dikten??

2009-03-06 @ 10:56:36
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Evelina H

Gulligt! :-)

men ser att han inte uppskatta att du la ut den i bloggen ;-) kram

2009-03-06 @ 13:36:13
URL: http://metrobloggen.se/evsi
Postat av: jane

AHAHAHAHAHA BROSSAN E EN FJOLLLLLLLLAAAAAAAAAAA =)

heheh nä skoja , måste tilläga att han hjälpt mig med många dikter förr, dock ej om kärlek =)

en han skrev tillsammans med mig när vi skulle på kalas var.

VI SKULLE TILL DIG SKRIVA ETT RIM, DET BLEV TILL INGENTING SÅ HÄR FÅR DU ETT PRESENTKORT PÅ EN PENISRING =) =) härliga brossan kan vettu =)

puss gumman

2009-03-06 @ 18:53:55
URL: http://thejade.blogg.se/
Postat av: alex

Naww vad gulligt av honom ,tror du att han kan smitta av sig på DU VET VEM??? alltså R?? hihihi



kram gumman =)

2009-03-07 @ 07:32:36
Postat av: Denice

HAHAHA I knew it, and I'M the gay one? right.....

Hihi nej skämt och sido, han är för underbar min bror, en finurlig en! Det är såna saker man tar till hjärtat och aldrig glömmer. Underbart!

2009-03-09 @ 09:23:33
URL: http://dempaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback