Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Philips "nya" rum =)

Här kommer de utlovade bilderna på Philips nya säng samt ommöbleringen:




Mycket mera plats blev det på rummet och ljusare =) Philip höll med! Han verkar trivas jättebra i sin nya säng. Och just nu har han lagt beslag på den gamla datorn oxå har han cd spelare, tv med dvd och xbox. Snacka om att man INTE hade såna grejor på 80-talet när jag var 6 år haha!

Rensade våra vägghyllor med, massa skräp som av någon konstig anledning landar där uppe. Nu är det snyggt och fint igen, bara utvalda saker finns där.

Ovanför tv:n i hallen på ovanvåningen:



Nere under trappan:



Nere ovanför matbordet:



Vårt sovrum när lillans säng flyttat in:



Lillan idag:



Lunchdags för plutten:



Mamman idag:



Micke har åkt till jobb och här är lugnt. Vabbar imorgon, känns bra då jag inte heller är helt 100. Nu väntar tvättstugan kl 15.

Kommentarer
Postat av: matilda

Jag ser att Philip har en lika dan spiderman tallrik som mig :D Hoppas allt är bra med er!



Kramar

2009-03-31 @ 15:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback