Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Shoppat

Glömde ju: hittade 2 par jeansleggings när jag var på cubus på center syd igår! Assnygga och sköööööna!! =)) Köpte ett par svarta vanliga leggings med till jobb och de kan man ju använda annars med. Aldrig mer jeans säger jag haha! Andra saker som jag skulle ha på H&M bl a hann jag inte med för schemat var PRESSAT, det var precis att jag hann hem och byta om sen till Nada, sen hämta örhängen jag vunnit på på tradera och slutligen till jobb. Helt slut haha. Usch jag behöver nog varva ner en aning men men när ska man ha tid till det då? Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Evelina

ja några timmar extra på dygnet hade inte skadat...och om helgen skulle vara en dag längre skulle jag ju inte heller bli ledsen ;-)

Kram

2009-03-21 @ 21:25:49
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback