Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Snabbt inlägg innan läggdags!

Idag var det trevligt hemma hos syster, dit kom vi kl 11 ca. Fikade, var ute med hundarna och matade fåglarna. Av oss fick syrran/moster till barnen lite doftljus att värma sig med =) Sen blev det hemåt för att träffa Lotta med sina tre barn och senare kom även Alex med sina tre barn hemma  hos oss. Vad alla har tre barn, är det poppis eller ;-) Vi kanske får ploppa ut ett till. Eller kanske inte haha ;-) Usch Novas trots är knäckande mne än står vi på benen!

Micke kom hem lite efter 17 sen blev det middag. Efter det rullade timmarna på snabbt. Jag la Nova vid 19.30, innan dess hann Philip duscha och sen läste vi boken han lånat i skolan.

Imorgon ska jag jobba, tjohoo! Jag längtar =) Då har man väl ett bra jobb? En arbetsnarkoman som jag klarar inte av långa ledigheter och denna var på fem hela dagar. I sommar har jag fem VECKOR så jag får nog träna på det där att vara hemma ;-) Glömde tyvärr kameran hemma då vi var hos syster men vi får ta med den nästa gång!

Lite bilder:



Nova & Liam bestiger berg ;-)



Elma & Nova käkar kex (Nova med speciell pose haha)



GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback