Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Sommartid

Godmorgon!

Hade helt glömt bort att sommartid börjar idag! Tur att jag inte skulle upp och jobba. Men då hade jag nog haft lite mer koll tror jag. Bara att inse att klockan var halv nio istället för halv åtta när jag Nova ville upp. Vet inte om det är meningen att man ska känna sig piggare av det?

Blev ingen ny säng till Philip igår så det måste bli av idag. Han kommer ju hem från sin pappa idag och just nu är det tomt där sängen brukar stå. Novas sängträning går sådär. Hon skriker en del, speciellt om hon vaknar när vi ska lägga oss och inser att vi inte ligger supernära henne utan bara 2 dm från henne! Det går inte att pressa henne till något utan måste ske i hennes takt. Så att hon sover från kvällen till 22 eller till när hon nu vaknar mitt i natten och är sällskapssjuk är kanske ändå en början? Det stora målet är att hon ska sova i SIN säng i SITT rum HELA natten =) Vi får se när det inträffar.

Igår åt vi sushi på kvällen, najs som vanligt =) Blev dock inga cider som planerat, var för trötta! Fick jättefina blommor av Micke igår efter att han varit och handlat =))

Vad mer står på schemat? Vi måste få undan spjälsängen och våra två sängbord som nu står i hallen där uppe. De fick inte plats när Novas nya (Philips gamla) säng skulle in. 

Gjorde slingor igår, hemma från H&M. För första gången (tror jag) blev jag helt nöjd (!) Det brukar ju inte bli så bra, orange-gul-rött eller liknande men nu blev de mer år det vita hållet. Gjorde med hätta, något jag inte heller gjort på länge. Mest kört med den som man penslar på. H&M:s är bäst tycker jag, 45 min var de i. Billigt och bra, salongen ville ha 600 kr och nu blev det 59 kr =)) Har gjort slingor på salong förr där resultatet inte kommit i närheten av detta. Resultat kommer senare idag, måste fixa till mig lite först ;-) Men nu är det riktigt BLONT igen!





Kommentarer
Postat av: Diana

Tack för kommentaren! Det är roligt med planer, det måste man ha. =) Kramis

2009-03-29 @ 15:09:11
URL: http://fantasio.blogg.se/
Postat av: Diana

H&m´s egna "highlights" är bäst!

2009-03-29 @ 15:15:35
URL: http://fantasio.blogg.se/
Postat av: Jenny

Oj, 60 spann for bra highlights! Fast 600 maste jag ju saga var skitbilligt..har precis varit o gjort slingor i mitt, vagar inte ens saga vad jag betalade....

Men jag kan ju inte gora det sjalv da mitt har var morkbrunt! Vill inte ha det vitt-blont utan mer naturligt..men det lar ju ta sin tid.

2009-03-29 @ 18:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback