Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Söndag

Första gången jag är vid datorn idag (!) Var iväg imorse kl 10 hos Nada. Vi tog foto som vi ska jämföra nästa gång oxå fick jag reda på att jag fick två gratis behandlingar eftersom jag värvat två kunder till henne =) Efter besöket där åkte jag upp om svärmor och fikade lite samt hämtade mat. Aldrig fel att dryga ut matkassan lite =) Vi har tidigare pratat om att hon ska sy bl a byxor i velour till Nova och nu är det dags eftersom jag säljer rätt mycket i stl 86 på tradera. Jag köper mest stl 98 till Nova. Lång tjej ju. Hon har stl 92 nu och är det något i en stor stl så går det men annars är det lika bra i stl 98. Kanske kan Philip oxå få några byxor i velour, det glömde jag fråga henne om. ÄLSKAR det materialet =)

Ska lägga ut mer på tradera idag tror jag. Måste fota och använda andra datorn, sitter vid den gamla nu så det blir inga bilder i detta inlägget. Inte fotat något idag heller. En slapp dag, Philip har inte klätt på sig än (!)

Röjt lite i hallen. Ser ut som allt möjligt hamnat på vår hatthylla. I en enda röra. Det första man ser när man kommer hem till oss. Trevligt-not! Nova har precis badats av pappa och jag har satt igång en maskin tvätt, ej ledigt i tvättstugan *suck* Vill bli av med allt på en gång ju.

Nu ska jag in på tradera och sen läsa bloggar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback