Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Sovdags

Japp nu är det dags att gå upp och lägga sig för min del. Är ganska så trött. Längtar till helgen då vi ska ha sovmorgon, en var som vi brukar! Så jävla najs!!!! =)) Haha men jag kommer antingen ställa klockan på rimlig tid eller ladda upp med panodil, har ej bestämt mig. Min kropp ger mig huvudvärk när jag sover "för mycket" (sisådär 10 timmar eller mer)

Ska jobba imorgon, hoppas jag hinner få en sista titt på lille Alfred =) Tror de ska åka hem imorgon från BB. Fan det är väldigt speciellt när man åker hem, kommer ihåg det så väl med båda mina små. Helt plötsligt är man hemma liksom, MED en ny människa. Underbar men underlig känsla =)

Sov gott på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback