Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Sushi!

Idag är jag inne på min andra lediga dag =) Inte haft tid eller ork att skriva. Prioriterat att sova en timme på soffan mellan 15-16. Skönt =) På förmiddagen var jag hemma hos Lotta med Nova och fikade lite frukost, supergott som vanligt och lika trevligt! Vi snackade om allt som hör till ;-) Efter det direkt till skolan för då var klockan 12.10! Hämtade Philip och tänkte svänga inom ICA och handla till sushi-kvällen men tänkte att det var överkurs med två barn ;-) Det kunde vänta tills Micke kom hem. Hem och Nova fick lunch och sen sova. Hann röja undan gårdagens disk. OMG som det såg ut här hemma. Very NOT me! Sen sov Nova 14-16 och Philip och jag passade på att sova lite oxå. Micke kom hem strax efter 16 så stack jag till ICA. Vid 18 kom Sanna och Johan för en trevlig sushi-kväll =) Gott som vanligt! Tror jag käkade 3 rullar. Vi gör alltså sushi själv. Jag kan nog ha käkat 25-30 bitar. Många tror att jag inte kan äta så mycket eftersom jag är "smal" men se det kan jag haha ;-) Barnen har varit överbusiga och yrat rundor men det är ju fredag. Ett 200 grams marabou klämdes ner oxå. Nu är Micke uppe och nattar Nova och jag tänkte bara surfa runt en stund. Kan ju inte påstå att jag är speciellt trött då jag fick en timmes middagssömn innan men lika bra att lägga sig i tid liksom. Imorgon är det dags för handledarkurs på den lokala trafikskolan haha! Det är då jag som ska handleda Micke så vi ska gå tillsammans. Mamma, syster och moster kommer hit + 3 dogs för att passa barnen. Tre timmar ska kursen ta. Shit, I´ll better bring coffee!



Nä hon är inte ledsen, hon säger någonting:



Min första rulle:



Johan rullar på:



Sanna med fina bebismagen i v 35:



Haha rolig bild:



See U tomorrow!

Kommentarer
Postat av: alex

Halloj=)



är det gott med RÅ FISK???

du vet du vad??? gissa vem jag hittade på nätete när jag sökte på hans namn?? jo HAN i drömmen...hahaha fast har var inte så snygg längre som jag trodde, eller jo han såg ju ff bra ut med inte så som då =) men alla förändras ju to.m jag !!!!! hahaha =) ha en underbar dag gumman



Kram på dig =)

2009-03-07 @ 07:29:30
Postat av: Sanna

Hej snäckan!



Tack för igår! Det var very nice! Hoppas ni lyckades natta kidsen sen. Dom var lite speedade ju..hahaha!! Ha det gott! Kram

2009-03-07 @ 10:53:30
URL: http://zandyleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback