Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

vab...

...fast inte riktigt eftersom jag först är hemma sen kommer Micke hem senast 14 så jag kan köra till jobb. Blir stressigt men så får det bli. Philip och Micke åkte precis iväg till skola och jobb så är jag och Nova hemma sålänge. Har ringt dagis och vår läkare. Ska ev hämta recept senare, hoppas idag så hon blir bra snabbare. Hon hade ju ögoninflammation för bara någon månad sen men den salvan är för gammal nu. Imorgon och torsdag är jag ledig så det är lite hur vi gör på onsdag men med salvan så borde det bli bättre snabbt.

Man ser att ögonen inte är helt ok:


Kommentarer
Postat av: Evelina H

Aj då, har hon åkt på det igen, stackare!! kram

2009-03-30 @ 11:14:14
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback