Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

900 kr



Ibland är det svårt att bestämma vad man ska ha på sig för kläder. Inte för att det spelar så stor roll då jag ska till jobb och ha arbetskläder på mig men ändå. Ibland åker jag med mjukisbrallor och hoodtröja och ibland har jag t o m klänning eller kjol (!)

Idag blev det vad jag visar på bilderna. Don´t mind the hair, det är tvättat nu haha ;-) Lite jeansleggings från cubus (som btw börjar bli för korta!!), lång tröja från Gina och kofta från b*young. Benvärmare pga korta brallor, kanske kan man fixa med nåt för vill ju använda dem =)

Idag blev Nova lite ledsen igen när jag lämnade henne =( Inget skoj men jag tror hon kommit av sig lite med att vara på dagis. Innan kl 11 då hon lämnades hann vi ut till ÖB och handlade dammsugarpåsar mm sen till Netto och handlade blöjor mm. Dammsög bilen direk när jag kom hem. Hur mkt skräp kan man samla i en bil egentligen? Pinsamt men sån är jag ;-)

Ska röja här hemma lite sen är det dags att röra sig mot jobb. Ska givetvis som alltid fixa kaffe och ha med mig i bilen. Blir nog en macka eller två oxå för något annat hinns det ej med. Inte om man sitter vid datorn för mkt som jag =)

Just det, 900 kr fick jag i löneökning =) Är mer än nöjd då jag hade förväntat mig ca 300-400 kr eftersom jag dels låg högt (enl chefen) när jag började och dels för att regionen inte har några cash. Som vanligt. Hade nog varit nöjd iaf!

Imorgon ska jag ha utvecklingssamtal med chefen, bör jag vara nervös? Tror inte det men det är mitt första så lite är man. Nu vet jag iaf lönen =)

Igår när jag lämnat Nova på dagis:



See U tomorrow för idag hinner jag ej skriva mer. Slutar 22 ikväll och börjar 7 imorgon bitti. Någon pratade om sömn men jag vet inte vad det är ;-)


Kommentarer
Postat av: caroline

Hej! Vad jobbar du med? Såg i ett inlägg att det borde va på sjukhus i alla fall, vi kanske jobbar på samma, om du råkar bo i sthlm ;)

kram

2009-05-14 @ 09:08:21
URL: http://mammanmedstortc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback