Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Barnen ritar

Just nu sitter Nova och kollar på Nalle Puh och ritar och Philip äter sin frukost macka men ritar mest ;-) Han är inte så lätt att få i mat, speciellt inte frukost. Micke sover. Vet inte om det blir något badande idag, får se hur han mår. Tråkigt att vara sjuk, jag är ju inte helt 100 heller. Hade sett fram emot denna helgen iom att Philip är här och att jag är ledig + en efterlängtad sovmorgon. Men det blir inte alltid som man planerar. Kunde iofs lagt mig tidigare igår, la mig lite efter 23 men det är ju sååå skönt att kunna sova ut. Jaja, en annan helg. Jag är ledig imorgon sen jobbar jag kväll på tisdag tror jag. Inte kollat så långt ;-)

Nä om man skulle ta och göra sig iordning istället för att sitta här oklädd.

Just ja, idag står det i almanackan att JAG har namnsdag. Grattis till lilla mig. Jag är HELT säker på att barnen inte kommer bråka ALLS bara för det höhöhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback