Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Brandutb, möte och utflykt.

Idag har det varit fullt upp för oss alla fast jag egentligen skulle varit ledig. Skrev upp mig på brandutbildning för några veckor sedan och idag var dagen kommen mellan 9-12. Philip skulle på utflykt med klassen, käka matsäck ute samt bada på vikenbadet =) Allt hade gått jättebra. Efter brandutb kom jag på att det var uskmöte efter Cecilias påminnelse ;-) Det var 13-14.30 men jag kunde bara stanna till 20 över då jag skulle hämta barnen 15.00. Dagis och skola måste tro jag är en förvirrad själ, och visst är jag det =) Can´t help it! Micke är på planeringsdag så är borta hela dagen, kommer väl hem runt 17. Lämning och så gick bra imorse, jag lämnar typ aldrig. Jo Nova kl 11 och Philip i skolan men då har jag bara ett av barnen. Men det hela gick smärt- och stressfritt =)

En annan miss idag: gratis parkering eftersom det är dag före helgdag. Drygt då att trycka i 35 kr....jaja bättre än fortkörningsböter jag så ofta gjort mig skyldig till men sluppit undan ;-)

Philip åker till sin pappa idag eftersom han är ledig torsd och fredag. Imorgon ska jag jobba kväll och innan sk vi gå på Jägers är det tänkt. Fredag jobbar jag dag sen håller vi oxå helg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback