Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Hemma

Nu är jag hemma från jobb igen. Det var en ganska så lugn kväll idag. En tragisk sak hände inatt på jobb =( Mina tankar går till den familjen.

Imorgon är jag ledig och ska iaf ta en promenad ifall det inte regnar som imorse. Micke ska ut och gå med David innan han börjar jobba så jag blev inspirerad =) Philip ska till skolan 8.30-12.15.

Angående det här med ett barn till ska vi ta upp det igen efter 3 månader och se hur det ser ut då men känns det rätt så kanske vi har tur att få ett vårbarn 2010. Kanske. Jag vill inte vara "för gammal". Vet att det inte är gammalt att få sitt 3:e barn efter 30 men det känns som tiden rinner iväg snabbt, speciellt om man vill ha ett liv efter barnen oxå. Sen kommer barnbarnen vet ni och de ska man oxå orka/vilja ha hand om =) We´ll see!

Nu ska jag flukta vidare on the internet sen nanna kudden =)

Kommentarer
Postat av: Pilla

Jaså kanske en liten på g? Vad kul :)

Vadå gammal... hrm vad är då jag?

kramar :)

2009-05-05 @ 15:07:29
URL: http://pillaslilla.blogg.se/
Postat av: Sophie

Jättefin blogg! Superfina bilder! Mysigt med en till liten om ni bestämmer er för det. Jag och Johan har pratat om hur många barn vi önskar osv. Vi har bestämmt att en till ska vi försöka få sen, inte nu hehe. Har så mkt att göra nu iaf och vill låta Anakin vara minst länge. Att inte ha lika tätt mellan nästa. Tror det kan vara bra för min kropp också. Så när Anakin är 4 år kanske. Time will tell. :) KRAM

2009-05-10 @ 17:32:28
URL: http://lillamirakel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback