Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Jag är en maskin

Jag känner mig så just nu, bara går av mig själv. Är syndigt trött och ska snart ta och lägga mig. Givetvis hade vi asmkt att göra på jobb. Jag känner inte alltid att jag räcker till, att jag gör ett bra jobb när så mkt ska göras och det finns så lite tid =( Men men jag har gjort mitt absolut bästa idag, därför är jag helt slut i kropp och psyke ;-) Känner att jag börjar bli sjuk oxå, PERFEKT tajming. INTE! Jaja jag är hellre sjuk än ungarna. Nova är fortsatt hostig, snorig och gnällig. Undra hur natten kommer bli. I med öronpropparna ;-) Jag ska upp och jobba 6.45 imorgon sen börjar jag 14.30 på söndag. Philip körde jag till sin pappa vid 17. När jag kom hem s¨åg köket för jävligt ut men så är det när man är hemma med en sjuk Nova hela dagen, man orkar liksom inte så jag har full förståelse. Jag kan bara inte se det så jag röjde upp fast jag inte orkade. Mkt man "måste" göra, eller jag iaf.

Har bilder på mobilen men det får bli imorgon, om jag orkar!!

Natti

Kommentarer
Postat av: alex

hej gumman =)



det som hänt är lite va det som jag berättade för dig för ett tag sedan , men vi kan ta det per telefon eller IRL och inte här..

Ta hand om dig nu så att du inte blir helt kass, ok?????



KRAMAR FÖR ATT DU ÄR EN SÅDAN GOOOO VÄN =)

2009-05-08 @ 21:45:50
URL: http://alexandrajh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback