Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Läkaren, besök av mamma mm

Idag kl 11 ska Nova till läkaren för återbesök med örat som hade öroninflammation för ett tag sen. Aldrig varit där innan så jag hoppas vi hittar. Ligger en liten bit utanför vår by så får ta bilen. Philip verkar ha fått ögoninflammation. Great =( Hoppas det bara var tillfälligt imorse. Jag tvättade noga så som man ska göra. Än har det inte kommit tillbaka. Min mamma kommer hit senare, hon ska jobba halvdag idag. Philip är hemma från skolan, jag är ändå ledig och han är fortfarande hostig och snorig. Hade näsblod imorse liksom jag igår kväll + imorse. Drygt men det har jag ofta när jag är förkyld. Min hosta är kvar, likaså Novas. Uplifting s här en fredag, eller inte ;-) Vi är inte SJUKA, bara lite vårförkylda. Efter läkaren ska vi handla, det är ganska tomt här hemma. Inget bröd, ingen mjölk eller bröd. Så tänkte jag göra en kladdkaka till fikan oxå =) It´s a must!

Philip städar sitt rum =) Han önskar SÅ mycket att vi köper xbox spelet "Monsters vs Aliens" eller hur det heter. Vi har bara demot som Micke fixat. Philip har ca 150 kr i sin spargris och det går ju loss på ca 550 kr (!!) Dyrt för ett spel tycker jag men så har jag aldrig förstått mig på det där med spel ;-)

Igår kväll dammsög och moppade jag golv, hatar smuts och fläckar på golvet och andra ställen med för den delen.

Jag har hunnit/kunnat duscha medans Nova badade. Trångt men det gick =) Skönt, man känner sig lite piggare. Har lite konstigt ont i ryggen som jag får ibland. Tycker inte pillren jag knaprade i mig hjälpt...

Idag:



Tights från H&M, hängsleklänning samt tunn halvpolo från b*young (fasen vilken skitt spegel!!)



Barnens lekhörna under trappan:



Disken äntligen under diskning:



Igår:



Nu får vi sätta fart så vi hinner! Ska bara kolla på Philips städning först =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback