Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Ögonsalva

Då har vi varit på apoteket och fixat ögonsalva till lillan. Hennes ögon verkar inte bli bättre, tvärtom =( Vi får se om detta hjälper. Nya p-piller med, för än är det inte dags för syskon ;-) Vi har pratat lite om det. Vissa dagar vill jag ALDRIG mer ha fler barn. Jag är ärlig som erkänner det men vissa dagar bara längtar jag efter en liten. Ett vårbarn kanske inte är så dumt...Så kan man vara hemma två somrar. Fast jag kommer vara tillbaka på jobbet snabbt så Micke kan vara hemma så kan jag vara hemma igen sen en period osv. Vi får se, inget är spikat men jag vill inte vara 40-50 år och ångra att vi inte fick ett barn till!

Nova vägde 11.395 gram. Vid 18 månaders kontrollen vägde hon 11.4 kg så alla sjukdomar har gjort att hon inte gått upp så mkt. Men nu äter hon bra igen =) Jag är 174 cm minsann, iaf på morgonen. Har varit 173 innan ;-) Vågen stod på 59.9 med kläder, gått upp en del. Micke har gått ner 5 kg! Duktigt =)

Philip är i skolan, ska hämtas 12.15. Sen börjar jag jobb 14.30.

Kommentarer
Postat av: Evelina

jag var oxå och hämta ut p-piller idag. känner precislikadant, vissa dagar är vi båda 2 sugna på en till (vi diskutterade till och med namn igår) men vissa dagar känner jag att jag inte hade orkat med ett barn till just nu. Hoppas novas ögonb lir bättre! kram

2009-05-04 @ 13:16:55
URL: http://metrobloggen.se/evsi
Postat av: Jenny

Men ni har ju gatt om tid om ni ska ha en till! Det e ju lixom inte forsent de narmsta 10 aren iallafall! Gott om tid...relax!

2009-05-04 @ 13:20:01
Postat av: Bloggtipsaren - Tipsar om bloggar

Sugen på nya favoritbloggar? På min sida tipsar jag om läsvärda bloggar!



Du kanske vill bli tipsad själv? Säg till!

2009-05-04 @ 13:23:07
URL: http://bloggtipsaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback