Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Övningskörning =)

Igår på självaste 1 maj blev den efterlängtade övningskörningen av =) Det gick bra, ungefär så som jag förväntat mig! Faster Denice och Matilda passade Novis. Philip kördes innan till sin pappa. Efter körningen skulle familjen P grilla och jag hade bestämt att titta över till Emma, så gjordes det oxå. Mycket trevligt =)) Och så stora barnen blivit!

Trött tjej somnade på vägen in till Malmö Stad:



Körning på Krusegatan, öde och bra ;-)



Hemma igen:



Inga cigg hemma sen vi lämnade Malmö (!) så vi håller på och göra oss klara för att ta oss till macken eller varstans. Micke sover än sålänge. Nova drömmer nog mardrömmar, helt plötsligt blir hon hysterisk och otröstbar mitt i natten =( Hoppas det går över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback