Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Sovit middag

Oj, jag och Nova vaknade precis. Nova somnade 12.45 och kanske vid 13.15. Nova som bara ska sova en timme, nu blev det 2,5 timmar (!!) Fan, det är min läggning ikväll. Som man bäddar får man ligga ;-)

Jag och Alex gick en runda till ICA imorse och handlade lite. Så pyttelite man får för sina pengar egentligen. Inget nytt emn det bara slog mig idag. 200 kr och det var inga problem att få plats med allt i den lilla lilla varukorgen under Novas vagn.

Philip har inte sovit, han har suttit här vid datorn först sen nu spelar han spiderman på xbox:et. Idag blir det korvstroganoff med ris I think och lite grönsaker till. Var läääängesen vi hade det.

Nu ska jag vakna till lite mer, fram med kaffet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback