Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Sovmorgon!

Idag hade jag sovmorgon till halv tio =) Sååå otroligt skönt, sömn är UNDERSKATTAT!! Hade ställt klockan på nio md drog mig lite =) Mickes moppe gick sönder inatt så han fick leda den till ett "säkert" ställe (en becksvart 90-väg är inte så rolig) sen fick han skjuts hem av fältgruppen. Idag står väl reparation på schemat eller iaf planering av det. Vi tänkte ju ta oss till aq-va-kul men det ser inte ut att bli så. Philip ska hämtas på A:s kalas kl 14 så man hinner inte så mycket på den lilla tiden. Jag jobbar dag imorgon så ska lätt lägga mig kl 21. Behöver sova nu när dagarna på jobb är så tuffa. Micke är ledig imorgon och efter 16 när jag kommit hem ska en försäkringsperson ringa oss. De jämför alla försäkringsbolag och man kan själv dubbelkolla på nätet. Vi kommer spara tusenlappar VARJE MÅNAD! Har man både hem-, fordons- och personförsäkringar så blir det mycket pengar per månad.

Om vädret tillåter ska jag klippa lite av gräsmattan, där allt bråte låg innan så allt blir jämnlångt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback