Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Tiden går...

Igår var det exakt en månad tills jag fyller år. 28 år! Tjugoåtta...jag har lite svårt att förstå att jag fyller "så många år". Jag trodde att jag skulle KÄNNA mig äldre och SE äldre ut. Men det gör jag inte. Inte alls faktiskt. Så det är kanske så här man ser ut och känner sig om 10 år oxå. Man kan ju hoppas man fortfarande ser relativt ung ut och känner sig och är frisk =)

Idag jobbade jag till kvart i tre ungefär. Slutade lite tidigare eftersom det inte fanns mer att göra och de som skulle jobba kväll började. Idag var det mycket lugnare, skönt =)

Snart ringer nog personen från försäkringsgrejen sen ska vi åka ut till Mickes moppe mitt i ingenstans och försöka få den fixad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback