Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Utedag...

... ja inte för mig då ;-) utan för Philip i skolan. Vi var PRECIS i tid, halv nio. Då regnade det och var allmänt grått. Medans de gick till scoutstugan och lagade mat mm så städade vi hemma och bytade alla sängkläder *ont i ryggen innan*. Jag bakade en kladdkaka igen ;-) Sååå gott! Bilder kommer sen.

Nu sitter jag på badrummet (!) Philip räknar sina pengar, han är på 107 i skrivande stund och Novis badar. Ikväll ska jag laga något med fisk, kikärtor, majs och spenat. LOVAR att det kommer bli gott, hur det än låter nu hihi!

Ska ta upp mitt lilla russin nu innan hon blir ännu skrynkligare ;-)

Kommentarer
Postat av: jenny

det later intressant med maten. kan du inte skriva ut lite recept pa bloggen? :o)

2009-05-07 @ 18:30:59
URL: http://londonjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback