Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Vellingeblomman, Vanningen mm



Hemåt mamma efter badet:



Hemma och möttes av Nova som var inne på bad nr 2 för dagen:



Hittade en gammal bild, Nova någon dag gammal. Lilla mullisen haha.



Lite äventyr begav jag och Philip oss ut på idag iallafall =) Vi velade lite fram och tillbaka. Skogen eller Vikenbadet sen blev det Vellingeblomman och Vanningen (badet i Vellinge) Efter badet blev det varsin 88:an glass =) Efter det bar det hem till min mamma igen. Där var även syster med dogs =) Drack lite kaffe, eldade och snackade.

När vi kom hem blev det lite mat. Jag hämtade in Philip efter ett tag eftersom han somnade i bilen. Man blir alltid så slö när man badat tycker jag. Vanningen var helt okej (längesen jag var där) men synd Philip inte vågade åka rutchkanan med mig. Jaja jag åkte själv ;-)

Tack min älskade son för en jättefin dag =) Det var verkligen uppskattat från båda sidor att göra något bara vi två. Philip sa att det var roligt att bara vara med mig =)

Nu blir det att nanna för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback