Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Bildblogg

Är man trött så ;-)



På väg hem från affären:




Fotograf: Philip

   *fyyy jag vet!*

Hemma igen:



Kladdkaka till fikan såklart:



Det blev sommar ute så mina svarta kläder blev aningens varma!



Vi har haft det riktigt trevligt idag. Läkarbesöket gick väl bra bortsett från att Novas båda öron (innan var det bara ett) är röda. Jag hoppas det har med förkylningen att göra. Hon verkar inte ha ont eller vara besvärad så penicillin kändes onödigt. Sen var vi inom ICA och handlade lite. Nova somnade PRECIS när vi svängde upp till ICA och jag tänkte att nu får jag köra hem istället så hon kan sova vidare i bilen men hon lyckades sova vidare i kundvagnen. Har ALDRIG hänt, inte ens när hon var bebis i bilbarnsstolen!

Sen hem, packade upp och Nova fortsatte sova i bilen. Bakade kladdkakan och mamma kom hit. Vi fikade och klippte gräs mm. Sen gick vi in och åt mat. Nu är Micke hemma. Philip vill köpa det där spelet och nu kollar han igenom sina spel vilka han kan byta in. De flesta är sååå repiga = ingen vill ha fast de funkar....

See U!

Kommentarer
Postat av: Pilla

Haha vad kul (och skönt) att hon somnade i kundvagnen! Rolig tös :)

kram

2009-05-16 @ 17:31:31
URL: http://pillaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback