Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Lite bilder

Idag:



Mådde lite dåligt på jobb...



Igår:

Philip hade blivit målad i skolan =) Och sjuklingen Nova tycker det är gott med glass!



Jag kör SEAT =)




Gult är inte fult!



Vår gata:



Nu är jag hemma efter en lördag på jobb. Det var okej men jag mådde inte så okej. Ont i halsen och hosta, snorig och täppt i näsan om vartannat + illamående som smög sig på. Jag nojjar alltid att jag är gravid då haha men det är ju nästan omöjligt. Det kom och gick och är nu borta =)

Nova badar och jag har då hunnit/kunnat tvätta, föna och platta håret. Det tar sin lilla tid det där men så är det med vissa saker.

Nu lagar Micke mat, det kommer bli ungsbakad falukorv med potatismos och några grönsaker, jag röstar på broccoli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback