Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Trädgårdsfix, innefix mm

Nu är det bara jag och Nova hemma. Visst är det tråkigt ibland men vi behöver oxå denna tiden tillsammans. Snart ska hon dock läggas. Bara tvättning och tandborstning kvar. Blir inget bad för henne idag för hon badar 30-60 min (!) Tokan ;-) Jag ryser i hela kroppen när jag själv blir sådär skrtnklig men hon bryr sig inte haha. Micke har åkt till jobb. Jag var en snabbis på ICA tidigare, det obligatoriska 200 g chokladet inhandlades. Om vi bortser från det igår (bara 100 gram) så var det bra längesedan jag åt choklad. Köpte oxå salt till diskmaskinen då det vi diskar börjar bli vitt. Det beror på för mycket kalk i vattnet som avhjälps med salt så vattnet blir mjukare. Tydligen. Så mycket man ska köpa hit och dit, hallå! Ge oss mer pengar då ;-) Nä men jag tycker fan de höjer priserna mer än lönerna, men det är ju ingen nyhet.

Johan kom hit ca 10.30. Han skulle hjälpa oss hämta gräsrullarna samt kasta vårt skit på tippen, stubbarna och parabolen (!) Hans pappa är den enda vi "känner" som har drag på bilen! Nästa gång vi köper bil (när Micke tar körkort) blir det en bil med dragkrok!!) Efter Novas lunch packade jag ner henne i vagnen och hon somnade 5 minuter. Snacka om trött. Efter ett tag la Micke ut gräsrullarna och resultatet blev riktigt najs =) Nu får vi ju inte gå på det på ett tag men det är fint att titta på sålänge =) Har städat och plockat här inne med. Jag storstädade köket igen, känns som det är ofta men tydligen har vi smutsigt....enligt mig.

Tja...min sovmorgon imorgon, det är INTE fy skam =) Men ska bara sova till 9-9.30, har ju inga panodil hemma ;-)

Resultatet:



HAHA...



Tja....my crazy man ;-)



Grannen bygger uterum:



Min lunch idag:



Jag "skadade" mig på jobb igår, eller hur Sarah ;-)



Lillsnuttan ville inte sova igårkväll:



Vi har tv på i sovrummet igen =)


Kommentarer
Postat av: Pilla

Vad fint ni har fått det!

Haha, ja choklad kan jag också kränga massor av :)

kram

2009-05-24 @ 12:14:05
URL: http://pillaslilla.blogg.se/
Postat av: Denice

En sån liten nattuggla!



Btw, ny blogg! :)

2009-05-27 @ 13:22:35
URL: http://graphic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback