Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Vår dag

Dagen började med en sovmorgon till 9.30, väldigt skönt och välbehövligt =) Sen blev det frukost, dusch och sånt. Vid 12 hämtade vi Mickes mormor och drog till Jägers. Nova åkte lite karuseller och klappade en häst =) Hon var imponerad och tyckte det var roligt. Hon var dock lite skeptisk till den ena karusellen som var ett skepp och gick fram och tillbaka ganska snabbt. Men det var som en gunga och gunga är något hon har älskat sedan hon var nyfödd men denna var too much ;-) Det var riktigt mkt folk så vi stannade inte så länge. Träffade lite folk jag känner. Sen lämnade jag av Micke, hans mormor och Nova på Mobilia. Det blev en snabb burgare i bilen samtidigt som jag körde den korta biten till sjukhuset, dvs jobb. Det var mkt att göra och full avdelning men ändå så man hann äta och dokumentera lite. Ingången var stängd så alla fick gå genom gyn på andra våningen.

Nu är det bedtime och imorgon säljs vagnen och förhoppningsvis hittar jag en ny snabbt =) För vagn behövs! Ser SÅ fram emot en emmaljunga scooter igen! Bästa vagnen.



Micke har de andra bilderna på sin mobil så jag lägger in dem senare, imorgon eller så.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Härlig dag ni verkar haft :) kram

2009-05-22 @ 06:43:51
URL: http://metrobloggen.se/evsi
Postat av: Pilla

Skönt att ni fått sålt vagnen! Jaså full avdelning, Ja det är många kottar som föds nu ;)

kram

2009-05-22 @ 21:04:09
URL: http://pillaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback