Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Vår söndag

Nu har vi precis käkat sushi =) Det var riktigt najs. Johan är här med. De gejmar, Nova sover här på soffan och Philip är i sin säng. Förhoppningsvis ;-) Han kom precis ner och sa att han var hungrig så det blev en banan trots att det var middag 18.30 idag.

På förmiddagen och fram till 14 var vi bara hemma. Jag började dra lite ogräs men då kom regnet, typiskt. Får fortsätta en annan dag. Kl 14 hämtade vi Philip på kalaset och begav oss till segevång för att hämta badbiljetterna. Väskorna var packade för ett besök på Aq-va-kul. Därefter blev det Jula för inköp av en mutterdragare till moppen, ja och lite annat kan man väl i bästa fall oxå använda den till =) Sen blev det badet i 1½ timme. Vad roligt att se hur extremt olika mina barn är. Inte för de är lika i mycket men vissa saker ser man ju. I vattnet är Nova en fisk och Philip en badkruka! Han är sååå rädd och försiktig medans Nova INTE ville att vi skulle hålla henne. Hon struntade i att det var vågor eller hur djupt som helst för henne ;-) Vi träffade min kusin Robban där. Han har blivit sambo med sin tjej nu =)  Fan vad roligt!! Är väldigt glad för deras skull =)

Sen blev det hem och fixa mat till kidsen som ju skulle i säng.

I förmiddags fördrev jag lite tid med badrumsfixande. Satte upp en hylla och rensade ut lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback