Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Dagisfoto och bra besked =)



Visst blev hon söt på bilderna vår lilla tjej =) Så stor redan! Oxå en liten avklippt bild från gruppfotot så ser man mer av den fina klänningen från morfar och Amélie i Frankrike.


Magbild v 17 som vi går in i dag =) + 12 kg (men eg 14 kg om man ska gå efter min "inte gravid-vikt" som är 58 kg)


Fick nyss ett samtal från BB och jag hörde direkt på rösten från hon som ringde att det var bra nyheter för mig =)) Jodå de kan erbjuda mig vikariat i dec och jan =)) Jag är såååå glad nu. Mitt i allt skit med viktuppgång, åderbråck, röksug, lite pengar mm så finns det något som är bra och kommer få mig må så mkt bättre framöver. Sen kanske jag kan sjukskrivas en mån + havandeskapspenning de sista två månaderna. Precis som sist med andra ord. Nåja nu har man ju en 2 åring att hålla koll på oxå så liet annorlunda. Jag är så rädd att bli uttråkad bara och deppig som jag gärna blir när jag är hemma för länge. Är lätt en arbetsnarkoman i botten som älskar att jobba. Gör mig bäst på jobb liksom men men i perioder är man ju hemma.


Läkarbesök kl 14 sen blir det jobb till 21.30.


See You!


Kommentarer
Postat av: Amélie

Doesn't she look nice like her mamma ! :)You are both very photogenic ! Like to see Nova with her french dress =)

Happy to hear the good news :)

Love and miss you all.

Kisses

2009-11-18 @ 12:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback