Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Datorhaveri

Japp vår nya dator har gått sönder, Nova spillde vatten på den...Ungar! Så vi har dammat av och startat upp den gamla laptopen där bokstaven L bara funkar om man slår jättehårt på tangenten ;-) samt att datorn låser sig titt som tätt. MEN vi har en någorlunda fungerande dator iaf =)

Inte så mkt har hänt sen sist jag skrev. Livet springer på som vanligt och tiden kan inte gå snabbt nog ;-) Jag ska inte vara kvar på kirurgen mer än till 30 november. Jag ska kanske tillbaka till BB, inget spikat men där finns en kortare sjukskrivning i dec-jan. Ska på anställningsintervju imorgon i Lund till bemanningsenheten för äldrevård, kombinerat hemtjänst och äldreboende vad jag förstått. Jag har oxå sökt här i Kävlinge igen, ansökan går ut 6 nov så därefter hoppas jag höra något. Snart går det liksom inte att dölja magen längre ;-)

Philip ska ha kalas på sin födelsedag 28 nov. Kl 13 för killarna i sin klass och kl 15 för familjen och släkten =) Sen åker han till sin pappa. Busy day, minst sagt. Så inbjudningskort måste ordnas till klasskompisarna, släkt och vänner meddelas muntligt. Tror t o m jag ska skicka in en bild på honom till tidningen =) Första gången då!

Ledig idag, Issa kommer nog hit sen på en snabb pratstund. Philip ska hämtas 13.25 i skolan. Kallt är det ute så vi går ej ut idag =) Vi ska röja lite här nere istället. Övervåningen + ommöblering på Philips rum tog jag häromdagen.



Roligt med gamla bilder =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback