Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Idag

Maten i ugnen, hemmagjord fiskgratäng =) Kommer bli skitgott. Jag och barnen äter ofta fisk på torsdagarna eftersom Micke jobbar till 21.30 då och han gillar inte fisk. Allra helst inte lax i ugn som är min absoluta favorit. Den rätten är på min topp 5, lätt =)

Tror vi redan haft den fruktade svininfluensan, iaf Nova och jag och nu är Micke oxå lite småkass. Han har haft feber, förkylning och ont i halsen. Jag hade samma men klarade av att jobba, hade nog inte feber bara lite frossig typ. Nova har definitivt haft feber och är rätt snorig fortfarande. Philip är frisk och jag hoppas hoppas han håller sig så...Han har ju sitt kalas på lördag sen firade hos sin pappa på söndagen.

Var inom BB idag och hämtade schema och skrev på mina papper, lär ta en del föräldraledigt i jul och nyår iaf. Vill ha ledigt i ca 2 veckor =) *LYX*

Imorgon ska allt handlar och hemmet ska städas mm.

Idag kom det lite julklappar till kidsen från CDON ;-) Uppskattade sådana.

Imorgon blir det vab igen men på söndag och måndag SKA jag jobba.

Ikväll ska jag oxå hinna lägga in schema för jan och dec til dagis/fritids.

Nu är nog maten klar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback