Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Jag fick min lax =)

Japp och det var jäkla gott =) Mitt liv kretsar rätt mkt kring mat nu när man varken kan festa eller röka haha ;-) Skulle lagt in lite bilde rmen det får bli imorgon för jag hittar ej sladden.

Philip käkar en kvällsmacka och är uppe på övertid men det är mysigt. Tog en timme att natta lillskiten och då hade P somnat under tiden (!) Tur han är så stor att det inte spelar nån roll. Han får ligga och kolla på tv eller nåt en stund. Han stannar liksom i sängen, det hade varit katastrof om Nova somnat en timme på eftermiddagen!

Nu ska vi lägga oss. Jag jobbar kväll fred lörd o sönd. "trevlig helg!" eller "ohh vad skönt det ska bli med helg" är uttryck som jag aldrig fattat...Kill me!!!

Over And Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback