Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Läkarbesök

Har fått en läkartid imorgon på slottsstadens läkarhus =) Då ska jag dit och visa upp mitt ben och se vad läkaren på MVC säger. Jag har ju verkligen skitont, kan överhuvudtaget inte gå utan mina strumpor. Tur det är höst/vinter annars hade dte blivit rikigt varmt. Känner av ryggen en del med, redan =( Ischias mest. Haft tur de andra 2 ggr att slippa foglossning, men det kan ju komma denna gången bara för att liksom. Förutom dessa besvär mår jag plötsligt lite illa och känner mig allmänt yr och sjuk...? Det är något nytt som jag hoppas försvinner för det är inte alls trevligt. Hoppas mitt ben blir bra oxå för snyggt är det inte. Inte för att det har med ålder att göra men jag är ju inte ens 30 år.

Om 30 min ska jag till tandläkaren (!) Nä det är nog inte så farligt men jag har tappat en fyllning, ej märkt det. Så nu ska de fylla i den igen. Kostar mig nada =) Jag är med i frisktandvård!

Micke ska till Burlöv center ikväll och beställa sina brillor, göra syntest mm. Jag vill oxå ha brills, det är snyggt men jag har perfekt syn så det vore ju onödigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback