Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Ledig

Idag är jag ledig. Vi ska till banken kl 10.30 för att diskutera vår ekonomi lite och se vad vi har för möjligheter. Vaknade 07.12 av att jag var i stort behov av nässpray!! Sen var det lika bra att gå upp eftersom klockan skulle ringa 3 min senare. Nova och Micke kom inte upp förrän 8 när jag och Philip drog till skolan. Philip fick handla ett äpple först. Vi behöver handla hem frukt mm ;-) Micke jobbar 13-21.30 så jag ska verkligen planera kvällen så den blir så bra som möjligt. Vill ej ha kaos på mina ensamma kvällar. Funderar på ungsbakad lax till middag, det är ju såååå gott!!

Bara lite mer än en vecka till Philips stora dag =) Tiden går snabbt. Det mesta är klart i tankarna så det ska bara genomföras med. Mat, lekar, dukning, presenter mm är planerat. Sen kommer mamma & co vid 15. Mickes mamma & co kommer innan 13 för de kunde inte senare. Hela dagen blir massa kalas och roligheter =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback