Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

sagor

Nu sover Nova sedan en timme tillbaka och det är dags för Philip oxå att gå upp. Jag läste två sagor för Nova sen somnade hon. Vi har börjat med detta nu för att hon inte ska vaggas till sömns. Har ju läst sagor innan men inte vid läggdags eftersom det inte funkat men nu så =) Hon får bestämma bok, vi sätter oss tillrätta och snart så lägger hon sig ner och vips så sover hon. Kanske har någon hört mina böner iaf ;-) Nä men nu är hon blöjfri så är det bara det här med insomnandet oxå och att hon ska sova i sin säng HELA natten. För som det varit ligger hon ibland bredvid en på morgonen.  Jag märker ingenting, nån kan släppa en bomb i rummet och där ligger jag med mina öronproppar =) Snart blir det ändring på det men en liten till i huset men tills dess! Hoppas oxå det värsta av hennes trots lagt sig och att hon och Philip kommer iaf liiite bättre överens tills bebis kommer...=)

9 dec får vi veta. Fan jag vill göra ett UL nu och kolla!!! Såååå nyfiken så jag nästan döööör ;-)

Jag ska vara uppe en timme till eller så sen blir det natti för mig med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback