Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Sjukling

Såja nu ska jag snabbt hoppa in i duschen innan det är läggdags. Jag känner mig alltid så sitig när jag jobbat, man vet ju aldrig vad för skit man annars drar hem. Det är ju trots allt ett stort sjukhus jag jobbar på. Novis är sjuk, 38.5 i temp =( Blåsor i munnen har hon oxå enligt Micke, jag har ej kollat eftersom hon sov vid 22 när jag kom hem. Imorgon är det jag som går upp med henne på morgonen så bäst jag lägger mig nu och sen ska jag ju jobba kväll imorgon med.

Natti



Kommentarer
Postat av: jane

Låter som Höst Blåsor, ett vanligt virus. Leon har med haft det..fullt i hela munnen. Stackars! Krya på henne!

2009-11-22 @ 09:00:49
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: rebecca

Jane: ja nåt sånt e de nog, feber på det. det är så jobbigt för dom. hoppas snart det går över. tack =) kram

2009-11-22 @ 10:41:38
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback