Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

timbank

Idag har jag haft en timbanks tur så mina minustimmar räknas ner =) Jobbat 6.45-14.45. Igår firades fars dag efter att jag jobbat så dvs mer åt kvällen. Det blev presentöppning och middag, ungsbakad falukorv med potatis mos. Såå jäkla gott =)) Men så är det när Micke lagar mat. Jag var och handlade lite sålänge. Hämtade Philip efter jobb sen hämtade vi upp Micke och Nova på Aq-va-kul där de spenderat en timme. Så fred, örd, sönd och månd har jag jobbat nu. Ser fram emot min lediga dag imorgon.

Nu sitter jag med en toning i håret och Micke har kört in till Malmö för att lämna moppen på service, de e fan bara skit med den moppen ....suck suck suck! Så när detta är klart ska vi köra in och hämta honom. Barnen badar. Lär ha dvd:n på i bilen så Nova inte somnar.

What else? Inte mkt. Fortfarande inte hittat nåt annat jobb. Eller hittat har jag väl men inte fått något. Vill ALLRA helst tillbaka till BB men jag tror inte det blir så tyvärr. Har beställt riktigt fina stay-ups mot mina åderbråck ;-) Det ni! Nä men ärligt så kan jag inte vara utan dom, så kasst är mitt ena ben nu. Det gör såååå ont och det är skitobehagligt. Men inget som inte går att fixa efteråt I guess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback