Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

v 18

Då går vi in i v 18 idag. Det går sakta men säkert framåt =) 16 dagar till UL och 22 dagar till läkarsamtal i Ystad. Fick tiden igår så den 15 dec på morgonen bär det av de ca 7 milen till Ystad. Kanske att vi får vårt snittdatum redan då! Det är ju möjligt, beror helt och hållet på läkaren och hur jag lägger fram mitt önskemål. Jag vill helst åka själv, känns bäst så.

Idag är det vab med Nova. Hon hade ju feber igår men idag är den borta så på torsdag jobbar jag igen.

Hoppas höra från BB idag så jag kan skriva på papper och få schema.

Efter ommöbleringen i vårt sovrum



Nova hjälper till



Nova har pyntat detta fönster själv =)



Denna minigran är minst 10 år gammal (!)




Tomte jag fått av min kusin för många år sen, den hänger med fast dörren trillat av ;-)



Philips rosa ljusstakar, snygga =))



Julgranen på gården håller på att resas



Nova idag, lite hängig är hon allt


Kommentarer
Postat av: alex

men lilla gumman det är LÄÄÄNGE tills det är jul..

Man pyntar inte innan lucia, eller iaf inte innan den 1:a haha du är för goooooo =) miss u



KRAMEN

2009-11-24 @ 12:43:54
Postat av: Rebecca

Alex: Jooo jag pyntar ALLTID innan Philips födelsedag, det är tradition =) Vi har ju dåligt med lampor här hemma med så nu blir det lite ljusare hahaha. Miss u too, vi får ta en fika snart. kramar

2009-11-24 @ 14:22:47
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback