Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

feber & jobbansökningar

Lillan har 38.9 graders feber (innan panodil) så hon sover sin andra omgång nu. Först sov hon mellan 9-10 nästan. Skulle tvättat 15-18 idag men det orkade jag inte. Har sökt 10 st jobb istället efter telefonsamtalet med dåligt besked. Jag fick ej jobbet i hemtjänsten på 75%. De har en till tjänst på 70% ute, samma ställe och samma arbetsgivare men de kanske får anställningsstopp så de visste inte hur det blir med den. Sen har jag sökt allt från skötare till chaufför ;-) Men mest personlig assistent. Var ju 10 år sen jag jobbade som det sist. Så många många CV:n har mailats iväg idag men rätt skoj ändå. Hoppas dock på antingen det på 70% eller ett där det var sovande natt = perfekt eftersom man då ej behöver sova när man kommer hem och kan då vara mer med barnen =)

Nu ska jag ta mig an köket som duktigt förfallit under dagen. Vem orkar liksom?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback