Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

fixat & donat

Såja då har jag duschat, städat toan + badkaret nere samt tvättat och hängt en tvätt =) Nova duschade uppe med Micke. Nu "fikar" hon ute i trädgården med salta pinnar ;-) Det är blåsigt och riktigt höstigt ute. Måste ta ner min vinterjacka från vinden, min höstjacka är inte alls tillräcklig i detta vädret. Skulle ju köpa ny vinterjacka inför denna vintern men nu gör jag det inte. Får klara mig med den jag har och köpa en ny fin nästa år istället. Lägger INTE ut en massa pengar på en jättestor jacka bara för denna graviditet, nej nej ;-)

Fick tillbaka ett par grav brallor från Jane som hon lånat, de hade jag under grav med Philip sen dissade jag dom totalt när jag var gravid med Nova men nu är det helt okej tycker jag. Har ju såna problem med att alla byxor är för korta så jag sprättade ner sömmen och strök till dom. Helt vanliga svarta "finbyxor" anno 2002 ;-)

Kände mig nästan lite småsjuk igår när jag var på jobb. Hade ont i huvudet oxå, väntade och väntade innan jag till slut tog 2 panodil. Är ju en riktig pill-popper när jag inte är gravid men nu vill jag absolut inte ta i onödan. Sen släppte både skallebanken och sjukdomskänslan.

Inatt drömde jag att vi fick en flicka, förra gången var det en pojke och då samma natt drömde Micke att det var en flicka =) Haha, ja man kan ju inte annat än att undra och vara sjukt nyfiken =) I ca v 18 får vi veta, 2 månader kvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback