Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

fredag morgon

Blir vab idag med, lillan hostar mindre nu. Nästan helt bra =) Jag hostade lite imorse men det är sån irriterande rethosta. Det är ju ett tecken på det hela snart är över =)

Philip vill till fritids idag igen så tänkte lämna honom i samband med att Micke åker till jobb 9.30.

Jag och Nova ska fixa lite här hemma. Nu sitter hon och kollar på tv. Vi planerar att äta något riktigt gott ikväll med =)

Ikväll blir det kalas för Phille inne i Lund hos kompisen S, något de sett fram emot länge!! Det påminner mig om att vi måste börja planera för Philips kalas snart!

Tack Amélie för denna magkrämen hon skickat enda från Frankrike =)

Fast det står på franska på den ;-) Thank You =)




Kommentarer
Postat av: Lina fd skolkompis :)

oh den krämen hade jag med när jag väntade första flickan :)

2009-10-30 @ 08:59:12
Postat av: Amélie

Happy to see you have the Palmer's body lotion. If you think it's working and want another one just say to me and I will be happy to send you another one.

Have a fun Halloween with the children :)

We're going to my parents this week end (we decided that yesterday) I will take some photos :)

Love and miss you all.

Kisses

2009-10-30 @ 09:01:51
Postat av: Rebecca

Lina: Hjälpte den? Jag smörjde med nån annan kräm från danmark med första men fick massor av bristningar ändå. Inga med 2:an men smörjde heller inget. Nu kände jag att allt konstigt burkar hända 3:e grav och 3:e förl så ;-)



Amélie: Yes thank you =) I hope you´ll have a really nice weekend up with your parents =) Speak to u soon, take care!

2009-10-30 @ 19:55:18
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: Jenny

Testa Bio Oil om ni har den i Sverige! Ska vara det basta.

2009-10-31 @ 12:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback