Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Lugnet efter stormen

Ja nu är det lugnt här hemma ett tag =) Hela huset är undanröjt efter middag, tvätt och dagens diverse inomhuslekar. Hatar stök så nu är jag nöjd. Kunde t o m tända lite levande ljus. Då kan det knappt bli bättre. Jo, en bra film och något gott att äta tillsammans med min älskling, men det får nog vänta till helgen. Tidigast. Skulle vilja ha lite barnöedigt för sådant egentligen så man nästan kunde gå ut och äta och så istället. Just nu vill jag helst umgås så mkt som möjligt med hela familjen eftersom jag jobbat så mkt på sistone men det vi verkligen skulle behöva är lite egentid tillsammans. Jo, var för sig med såklart.

Imorgon ska jag in till UMAS och få mitt nya schema på Kirurgen. Har en del inplanerat som fotografering av ungarna, inskrivning på MVC, KUB-testet mm så jag hoppas verkligen det går att fixa så jag kan gå.

Nu ska Micke ha datorn för att plugga lite körkortsteori. Jag ska glo tv och äta en isglass eller två ;-)

Stannar hemma imorgon med Nova, hon har ff feber.

Kommentarer
Postat av: E

Hej!

Jag är bara lite nyfiken om du får göra KUB-testet gratis där du bor el om ni får betala? Har du gjort testet med dina andra barn också? Jag väntar andra barnet och kan inte bestämma mig om jag ska göra det el inte... Får betala och tycker det är ganska mycket pengar...Men samtidigt så är det kanske värt det...

2009-10-07 @ 22:07:44
Postat av: a b o u t v e r o n i c a

SVAR: Tack så jätte mycket för din kommentar i min blogg och ditt mascara-tips! Kul att du kikade in :) Jag ska visa en sammanställning i procent av vilka mascaror som är populärast imorgon :)



Följ gärna via bloglovin om du fastnar för min blogg! Kram

2009-10-08 @ 00:31:14
URL: http://aboutveronica.blogg.se/
Postat av: Rebecca

E: Vi går på Privat MVC (Slottsstadens Läkarhus) och då erbjuder de till alla. Gick där förra graviditeten oxå med min tös och gjorde då bara nupp-testet (de erbjöd ej KUB då, det är ju rätt nytt) Med min pojke gick jag på vanlig MCV och fick då "bara" 2 UL. Det var ej tal om nupp mm eftersom jag var för ung (ej över 35 år) Vi gör det mest för att se bönan där inne en extra gång men även för att "utesluta" downs syndrom. Hade vi fått betala hade jag nog ej gjort det, jag är "bara" 28 år. Men könsUL och/eller 3D/4D UL hade vi belalt för om det ej ingått =)

2009-10-08 @ 12:18:06
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback