Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

mammakläder

Ja dessa snygga saker ;-) Har plockat fram mina gamla hederliga mammakläder. Där är t o m något från då jag väntade Philip. Tänk att det är 7 år sedan! Har tvättat upp allt som jag kan tänka mig använda sen så fick jag massa snyggt från Jane. Man är såå trött på sitt eget ju. Har strukit 4 skjortor och lite byxor. Tvättar just nu en maskin med lita blandat. Tror inte Micke bokade nån ny tvättid när han hämtade in tvätten så lika bra att köra lite saker nu innan helgen. Philip har gympa tisd och tord i skolan så då ska det ju vara nytvättad handduk, kläder har han ju i fler uppsättningar.

Philip är hemma från skolan idag, han kände sig inte helt ok + att jag är ändå hemma. En mer eller mindre hemma liksom ;-) Fast det är klart det märks. De bråkar och tjaffsar rätt mkt. Nova  är så himla snabb att slå till Philip så det enklaste är att han är mest uppe på sitt rum men det känns ju inte så roligt för honom. Dock lugnast. Imorgon är det nog scouterna, måste kolla upp det.

Vi är båda lediga i helgen och Monsters vs Aliens har kommit ut på DVD. Antingen köper vi den eller så hyr vi men det känns ju mest lönande att köpa den. Den lär gå varm här hemma sen ;-)

Annars vet jag inte vad som händer idag, inte så mkt antar jag. Rätt skönt att bara vara hemma och få undan lite. Jag har varit hemma hela veckan nu, börjar bli grymt raslös men på måndag och framöver kommer det bli så mkt nytt så jag behöver iofs varva ner. Vädret ser riktigt fint ut men var kallt imorse när Micke åkte till jobb.

See U later.

17 juni



v 40+0 med Nova (hon kom 3 dagar senare)



v 38+3 med Philip (han kom dagen efter)



Undrar om man blir större denna gången, är det ens möjligt?? Kommer inte gå på övertid iaf. Det var fan det värsta jag varit med om trots att det bara var 4 dagar. Och undrar vad vilken kommer stanna på. Med Philip blev det + 26 kg (v 38+4) och med Nova + 29.5 kg (v 40+3) Spännade ;-)

Mörkt eller ljust hår?



Philip som liten



Nova 1 vecka







Kommentarer
Postat av: jane

Finast i blont=) Och shit va magar kan bli stora=)

2009-10-10 @ 08:49:09
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Av dom 2 bilderna helt klart blond, men tror å andra sidan du skulle vara jättesnygg i mörkt också med den hårlängden du har nu ;)

2009-10-10 @ 09:02:23
Postat av: matilda

jag tycker du passar jätte bra i blont hår. men kan inte sluta tycka att det är finare med mörkt på hösten och vintern! men som sagt, du är fin i både och :) kram

2009-10-10 @ 10:15:04
Postat av: Pilla

Jag tycker du är fin i båda färger :)

wow vilken mage! otroligt vad kroppen kan :)

kram

2009-10-10 @ 18:37:29
URL: http://pillaslilla.blogg.se/
Postat av: Katharina - Alvas mamma

du passar jätte bra i båda tycker jag!



Vilken kula du hade vid dina tidigare graviditeter och nu är du så smal! Fuskiiit :P :)

2009-10-25 @ 20:35:13
URL: http://katharinaspicks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback