Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

ont i nacken

usch det har blivit mkt värre sen imorse. Ändå har jag (efter många om och men) tagit 2 panodil och 1 diklofenak (diklo ska ej användas under de 3 sista mån under grav så det är ju lugn nu) Men ej blivit bättre, det har gått ut i högerarmen istället och ner i mitten av ryggen. Jag har lite nackproble till och från men såhär har det aldrig varit och INTE efter medicinering. Kan inte gärna ta något starkare. Sen så vet jag exakt vad det beror på: Nova har legat KLOSS intill mig inatt. Inte bra. Inatt bör jag nog sova helt själv, kanske kan Micke sova med henne på den uppblåsbara madrassen i hennes rum. Måste bli bättre till imorgon.

Philip är hemma nu, vi hade skoj på väg hem från skolan. Han satt i min cykelkorg och Nova där bak. Inte så säkert kanske men vi tog det sakta och lugnt ;-)

Snart kommer mannen hem och då blir det att åka iväg ca 4,5 mil söderut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback