Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Pumpalykta mm

Idag började dagen med att jag och Philip var iväg och fixade matsäck till hans utflykt till bowlinghallen idag med fritids. När jag kom hem begav jag och Nova mig direkt och hämtade moster Amelie. Vi fikade på Espresso House på Mobilia sen gjorde jag henne en tjänst ;-) Nova bråkade en del så det märks att hon börjar bli frisk ;-) Hostar lite fortfarande men har inte haft feber alls. Känns ändå både fel och taskigt att lämna henne på dagis med en sådan hosta. Blir att stanna hemma imorgon med så har hon haft många dagar att tillfriskna på.

Blev en tur i Pildammarna sen släpptes syster av i stan, skulle möta upp Tessi. Fan att jag inte "kan" gå på festen på lördag. Brukar vara ball Tessis halloweenfester. Men jag vill inte gå när jag är gravid, är astrött efter kl 20 på kvällen haha + att det är inte kul att ej kunna dricka = festa på riktigt enligt mig ;-) Men jag har lovat Tessi att vara i bästa festar toppform tills nästa halloween ;-)

Sen åkte vi hem, hämtade Phille. Köpte mat + en pumpa på ICA. Nu är lasagnen i ugnen, pumpan färdigutskuren med ljus i utanför ytterdörren och jag sitter och knaprar på pumpakärnor. Imorgon blir det pumpapaj, hade typ inga av de ingredienserna hemma.



Hämtat på fritids



Skolbild 2009 =))


Kommentarer
Postat av: Unni

Sååå fin Philip är på skolbilderna :). Tyckte inte alls att du såg stor ut på festen, bara lite put på magen. Jätte fin! Hoppas att ni får en trevlig kväll! Kram

2009-10-30 @ 15:19:02
Postat av: Rebecca

Unni: Ja eller hur =) Jättefin blev han (tur man kan skryta lite om sina barn hihi) Tycker du inte? Usch jag känner mig jättestor redan och känner mig helt anfådd och ja så som blir när man går upp mkt i vikt. Hoppas att jag ej går upp så mkt mer men det verkar som om precis allt jag stoppar i mig bara fastnar. Ha en fin kväll ni med =) Kramar

2009-10-30 @ 19:58:43
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: Unni

Jag tror anfåddheten kommer oavsett hur mycket man går upp, det har nog med hormoner att göra. Tycker att du verkar leva sunt och då kan du ju inte göra mer än det du gör och hoppas på det bästa. Jag tycker att du är fin iaf! Kram

2009-10-30 @ 23:04:33
Postat av: Rebecca

Unni: Tack =) Ja det är nog sant fast det känns så iom att jag inte kan göra vissa saker lika lätt längre. Typ resa sig från golvet, soffan mm. Haha, man känner sig som en pensionär ;-) Jo ganska sunt fast jag äter MKT ;-) Ska försöka komma ut och röra på mig mer. Det är en begränsad tid =) Ha en fin dag! Kramar

2009-10-31 @ 09:44:25
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback