Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

shoppa?

Sitter och kollar vinterkängor till mig. Får inte vara för dyrt när det gäller mig *snål* Hittade dessa på skopunkten för 299 kr. De svarta fanns dock inte i min stl men de ljusa är kanske snyggast. Vad tycker ni?

 

Funderar på dessa till Philip. Såg att hans gamla är i stl 29. Så antingen lär det bli stl 30 eller 31.



Nova har redan vinterkängor så det är klart samt overall/jacka och thermobrallor till barnen. Det skulle isf vara tjockare vantar, mössa och en sån polo-halsduk till Philip i fleece. De verkar varmast. Nova har allt det som matchar overallen vi köpte i Ullared innan förra vintern.

Nu ska jag ta tempen på lillan, hon känns varm. Sen ska vi bädda ner oss i soffan lite och kolla på tv. Philip är i skolan, idag skulle de åka och bada med klassen =)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag tycker dom ljusa e snyggast..;) Fast svarta e ju mer praktiskt om man e en lortgris som jag är. ;) Hoppas allt e bra med er. Måste ses snart. Hälsa ! Kram kram

2009-10-09 @ 20:19:38
URL: http://zandyleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback