Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

vab

Då var det dags för lite vab igen. Nova är varm, 37.8 i temp. Typiskt då jag är ledig imorgon och onsdag men men, det är bara att vara hemma liksom. Jag skulle varit till tandläkaren och lagat en gammal fyllning nu vid 9.15 men fick boka om, till 16 november (!) Tur jag inte besväras av tanden.

Nova är som vanligt redan men lite varmare än vanligt och har bökat och skrikit lite inatt. Det är SÅ skönt när hon sove ri sin egen säng och jättemysigt när hon kommer över på morgonen men INTE mitt i natten så hon ligger och sparkar på en. Hon måste ju vänjas av tills bönan kommer ut.

Igår var vi en sväng hos Clabbe och Sara, mucho trevligt. Vi är nästan lika långt gångna hon och jag =)

Lite blandade bilder:



Nya skorna från Tradera i stl 22. Passar perfekt, hon kan t o m ha en tjock socka i






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback