Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

blåsigt värre

Min kära svägerska och Adnan är på förlossningen i Lund =) Spännande! Hoppas hoppas hon slipper ligga länge och att det går smidigt utan komplikationer. Mina tankar går till er idag ♥

Vaknade före 7 idag *gääääsp*. Nu dröjer det läääänge innan man får en sovmorgon i detta huset =( Kommer jobba ca 150% denna månaden för att hinna ikapp med mina timmar så de ej drar hela lönen för oss. MEN jag har fått många tider och helger ger ju dubbla timmar (8 arbetade blir 16) så det kommer gå =)

Idag vet vi inte vad vi ska göra....Micke börjar jobba 19 och jag har en semester dag. Jag skulle kunna sova hur mkt som helst!! Brukar säga att jag ska lägga mig tidigt men ikväll SKA jag lägga mig vid 20! Ska jobba 6.45-15.15 både lörd och sönd.


Kommentarer
Postat av: Mia

STORT GRATTIS till nr 3 :)

2009-09-04 @ 09:49:02
URL: http://mijasblogg.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Mia: Tack =)

2009-09-04 @ 11:25:33
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback