Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

dagens planer

Nova och jag är hemma nu och har duschat samt gjort oss halvklara. Nova är helt klar i sin nya klänning från Frankrike + hello kitty tofs i håret. Jo det går att sätta upp i tofs, det blir en liten en =) Vi ska hämta Philip i skolan 13.25 som vanligt sen bär det av till Malmö och Seade från hemtjänsten. Hon fick sin lille son för några dagar sen så vi ska hälsa på =) När man ser de små längtar man ännu mer efter sin egen =)

Mitt humör är inte att leka med =( Usch jag vill verkligen inte vara elak men mkt av det jag säger låter tyvärr så. Iofs bättre dåligt humör än att må dåligt, typ illamående som jag fortfarande slipper *pojke pojke* hihi.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag har mått väldigt illa med alla 6 men jag mådde allra mest illa och dessutom längst, med Anakin. :) Var i v 16 ungefär då det började försvinna. Mådde fruktansvärt illa den graviditeten, var en stor lättnad då det började släppa.

2009-09-14 @ 13:07:48
URL: http://flerbarnsmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback